Grupa docelowa
Uczestnikami szkolenia mogą być pracownicy i właściciele firm. Osoby zajmujące się marketingiem, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe na Instagramie. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które chcą budować markę osobistą na Instagramie i zarabiać na działalności w sieci.
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z platformą jaką jest Instagram. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego warto działać na Insagramie, jak pisać angażujące treści i jak sprzedawać za pomocą tej platformy. Każdy z uczestników, po szkoleniu będzie potrafił tworzyć ciekawe InstaStory oraz pozna zasady Storytelling. Na szkoleniu zostaną przedstawione zasady budowania relacji z odbiorcami.
Program szkolenia
Wstęp
- Kilka słów o Instagramie
- Dlaczego warto działać na Instagramie?
Moduł I
Content is a King, czyli atrakcyjny content na Instagramie
- Jak tworzyć posty, które sprzedają?
- Sprawdzone triki zawodowego insta copywritera
- Cała prawda o hashtagach
- Visual content – spójna struktura profilu
Moduł II
Strategia na Instagramie
- Dlaczego warto i jak określić cel działań na Instagramie?
- Co jest fundamentem dobrej strategii na Instagramie?
- Osom to meet you, czyli poznaj swoją grupę docelową
- Planuj, planuj i jeszcze raz planuj!
Moduł III
Chwile ulotne jak…stories na Instagramie
- Czym są storiesy i dlaczego warto je publikować?
- Jak tworzyć ciekawe i atrakcyjne stories przyciągające odbiorców?
- Przykłady atrakcyjnych stories
Moduł IV
Jak stworzyć swoją opowieść? Storytelling
- Czym jest social media storytelling?
- Jak ubrać produkt w „story”
- Inspirujące przykłady
Moduł V
Budowanie relacji z naszymi odbiorcami
- Budowanie relacji – czy naprawdę jest to takie ważne?
- Sprawdzone sposoby na budowanie więzi z odbiorcami
- Interakcje – czyli jak reagować?
Sesja Q&A
Trener
SYLWIA KUPIEC
Sylwia Kupiec jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku Zarządzanie Mediami. Działalność szkoleniową rozpoczęła w 2016 roku. Szkolenia z dziedziny mediów społecznościowych to jej specjalność. Do tej pory zrealizowała ponad 300 godzin szkoleniowych.
Sylwia Kupiec jest konsultantką marketingu online i szkoleniowcem. Edukuje i pokazuje przedsiębiorcom, jak za pomocą mediów społecznościowych mogą stworzyć niepowtarzalny wizerunek swojej firmy lub marki, zwiększyć sprzedaż jej produktów lub usług i zbudować wokół niej lojalną społeczność.
Szkoli klientów indywidualnych, firmy oraz współpracuje na co dzień z influencerami. Prowadziła liczne kampanie reklamowe w social mediach. Uczestniczyła w projekcie współtworzenia strategii obecności marek na portalach społecznościowych oraz w projekcie zarządzania kampaniami social media. Pomagała prowadzić profile klientów na portalach społecznościowych.
Jest współautorką jednej z najgłośniejszych akcji wiralowych w Polsce, której efektem było zebranie 6 tysięcy zdjęć od ludzi ze wszystkich kontynentów na świecie, wsparcie celebrytów, sławnych sportowców i polityków, przeszło 50 wywiadów i wystąpień w mediach tradycyjnych, takich jak gazety, radio i telewizja, a w tym w „Dzień Dobry TVN” czy „Główne Wydanie Wiadomości”.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 07.02.2022r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Zostań INSTAGRAM BOSS! | 14.03.2022r. | 09:00 - 13:00 | 04:00 |