Grupa docelowa
Szkolenie pn. „Zarządzanie ludźmi” adresowane jest do kadry zarządzającej, osób świeżo po awansie zawodowym, a także tych starających się o awans.
Cel szkolenia
Szkolenie pn. „Zarządzanie ludźmi” przygotowuje do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, delegowania im obowiązków, poznania styli kierowania i zidentyfikowania własnego, zidentyfikowania błędów, których nie należy popełniać zlecając zadania pracownikom a także umozliwia zdobycie wiedzy z zakresu metody FUKO i udzielania informacji zwrotnej.
Program szkolenia
Blok szkoleniowy I
- Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie się, kontrakt grupowy, przedstawienie planu i celów szkolenia, konstytucja szkolenia
- Czy motywowanie ludzi ma sens? O tym czym jest motywacja wewnętrzna i zewnętrzna, czyli dlaczego niektórzy ludzie robią więcej podczas gdy zdecydowana większość woli zrobić mniej
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem technik motywacyjnych
- Czym jest subiektywne poczucie sprawiedliwości? W jaki sposób demotywuje ono Pracowników do podejmowania działań, czyli „dlaczego on zarabia więcej?”
- Teorie motywacji
Blok szkoleniowy II
- Feedback: jak karać, żeby jednocześnie motywować?
- FUKO: o udzielaniu informacji zwrotnej w sposób konstruktywny
- Warsztaty: System kar i nagród
Blok szkoleniowy III
- Teoria przywództwa sytuacyjnego
- Warsztaty: pracownik, który dopiero zaczyna to nie ten sam, który pracuje z Tobą od kilku lat.
- Jak sprawić, żeby ludzie od Ciebie nie odchodzili
- Delegowanie zadań – jak uniknąć najczęstszych błędów
- Warsztaty z odtruwania Pracownika zdemotywowanego
Trener
Małgorzata Bednarz
Szkolę liderów, współpracuję z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.
Podczas warsztatów wykorzystuję wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów. Jestem socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzę procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami.
Zapraszam do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkolę w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.
Chętnie pracuję z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.
Jako moderator procesów Design Thinking tworzę skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.
Współpracuję z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzę warsztaty dla managerów i właścicieli restauracji i hoteli, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziłam warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.
Sesje coachingowe to propozycja dla managerów i właścicieli, którzy chcą wykorzystać własny potencjał do rozwoju swojego biznesu.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 14.06.2022r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Blok szkoleniowy I | 21.06.2022r. | 09:00 - 11:00 | 02:00 |
Blok szkoleniowy II | 21.06.2022r. | 11:30 - 13:00 | 01:30 |
Blok szkoleniowy III | 21.06.2022r. | 13:30 - 15:00 | 01:30 |