Grupa docelowa
Szkolenie „Zaangażowanie jako fundament efektywnej pracy” adresowane jest do kadry zarządzającej, menedżerów wyższego i średniego szczebla, właścicieli firm, liderów zespołów, menadżerów projektów, koordynatorów ze zróżnicowanym doświadczeniem w kierowaniu zespołami pracowniczymi, pracowników firm a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką.
Cel szkolenia
Szkolenie „Zaangażowanie jako fundament efektywnej pracy”przygotowuje do kształtowania postawy aktywnej, zorientowanej na budowanie zaangażowania w wykonywaną pracę poprzez zdobycie wiedzy na temat tego jak zaangażowanie wpływa na wzrost wyników organizacji oraz poprzez poznanie technik i narzędzi, które wpływają na zwiększenie poziomu zaangażowania.
Program szkolenia
- Jakie rezultaty można osiągnąć dzięki zwiększaniu zaangażowania?
- Satysfakcja z pracy a zaangażowanie pracowników.
- Czy motywacja to to samo co zaangażowanie?
- Co to jest zaangażowanie?
- Kluczowe czynniki zaangażowania.
- Czy zadowoleni z pracy pracownicy to zawsze zaangażowani pracownicy?
- Czy zaangażowani pracownicy to odpowiedzialni pracownicy?
- Cechy osobowości a zadowolenie z pracy i zaangażowanie w pracę – osoby neurotyczne, ekstrawertyczne, sumienne.
- Trzykomponentowy model zaangażowania organizacyjnego wg Meyera i Allena – wymiar myślenia, odczuwania, działania.
- Rodzaje zaangażowania pracowników wg Meyera i Allena – zaangażowanie afektywne, użytkowe, normatywne.
- Zachowania świadczące o zaangażowaniu – zachowania pracowników niezaangażowanych, pracowników obojętnych, pracowników zaangażowanych.
- Jak rozpoznać zaangażowanego pracownika na podstawie 5 zachowań?
- Jak skutecznie zwiększać zaangażowanie?
- Tworzenie zaangażowanego i odpowiedzialnego zespołu.
Trener
PAWEŁ WĘGIER
W 2020 roku ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Zdając egzamin końcowy uzyskał certyfikat Trenera Mentalnego.
Szkoleniami z zakresu zdrowia mentalnego, zdrowia psychicznego zajmuje się od 2015 roku.
Od tego czasu prowadził szkolenia i webinary dla największych firm w Polsce m.in. dla Orange Polska S.A.
Posiada bogate doświadczenie managerskie, co pokazało mu jasno, że zdrowie mentalne pracowników bardzo mocno przekłada się na wyniki i kondycję przedsiębiorstwa.
Prowadzi zarówno szkolenia, warsztaty jak i sesje indywidualne dla dorosłych jak i współpracuje na stałe ze szkołami, gdzie ma okazję pracować z dziećmi.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 14.11.2023r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Jakie rezultaty można osiągnąć dzięki zwiększaniu zaangażowania? | 21.11.2023r. | 08:00 - 09:00 | 01:00 |
Satysfakcja z pracy a zaangażowanie pracowników. | 21.11.2023r. | 09:00 - 10:00 | 01:00 |
Czy motywacja to to samo co zaangażowanie? | 21.11.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Co to jest zaangażowanie? | 21.11.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Kluczowe czynniki zaangażowania. | 21.11.2023r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Czy zadowoleni z pracy pracownicy to zawsze zaangażowani pracownicy? | 21.11.2023r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Czy zaangażowani pracownicy to odpowiedzialni pracownicy? | 21.11.2023r. | 14:30 - 16:00 | 01:30 |
Cechy osobowości a zadowolenie z pracy i zaangażowanie w pracę - osoby neurotyczne, ekstrawertyczne, sumienne. | 22.11.2023r. | 08:00 - 09:00 | 01:00 |
Trzykomponentowy model zaangażowania organizacyjnego wg Meyera i Allena - wymiar myślenia, odczuwania, działania. | 22.11.2023r. | 09:00 - 10:00 | 01:00 |
Rodzaje zaangażowania pracowników wg Meyera i Allena - zaangażowanie afektywne, użytkowe, normatywne. | 22.11.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Zachowania świadczące o zaangażowaniu - zachowania pracowników niezaangażowanych, pracowników obojętnych, pracowników zaangażowanych. | 22.11.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Jak rozpoznać zaangażowanego pracownika na podstawie 5 zachowań? | 22.11.2023r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Jak skutecznie zwiększać zaangażowanie? | 22.11.2023r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Tworzenie zaangażowanego i odpowiedzialnego zespołu. | 22.11.2023r. | 14:30 - 16:00 | 01:30 |