Grupa docelowa
Szkolenie „Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015” adresowane jest do właścicieli firm, członków zarządu, kadry kierowniczej, specjalistów i pracowników działów jakości, audytorów wewnętrznych, pełnomocników, członków zespołów budujących, wdrażających, utrzymujących oraz doskonalących Zintegrowane Systemy Zarządzania oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką szkolenia.
Cel szkolenia
Szkolenie „Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015” przygotowuje do realizacji procesów zachodzących w organizacji zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015. Co więcej umożliwi ona pracownikom efektywne interpretowanie, planowanie i wdrażanie wymagań w celu ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do zarządzania jakością.
- Podstawowa terminologia PN-EN ISO 9000:2016.
- Stosowanie norm ISO 9000 i ISO 10000.
- Zarządzanie procesowe.
- Struktura formalna ISO 9001:2015. Logika PDCA.
- Zakres stosowania ISO 9001:2015.
- Wymagania określenia kontekstu organizacji oraz zakresu systemu zarządzania jakością.
- Wymagania w zakresie przywódczej roli kierownictwa oraz jego zaangażowania.
- Wymagania w zakresie orientacji na klienta, polityki jakości i podziału odpowiedzialności i uprawnień.
- Identyfikacja ryzyk i szans w procesach.
- Szacowanie i ocena ryzyk i szans.
- Określanie działań w odpowiedzi na ryzyka i szanse oraz monitorowanie ich skuteczności.
- Cele jakościowe i planowanie ich osiągnięcia.
- Planowanie zmian w systemie zarządzania jakością.
- Wymagania w zakresie dostarczenia niezbędnych zasobów do procesów.
- Wymagania odnośnie kompetencji i świadomości personelu organizacji.
- Wymagania odnośnie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji.
- Wymagany nadzór nad informacją udokumentowaną.
- Wymagania w zakresie identyfikacji wymagań dla wyrobów i usług.
- Wymagania odnośnie projektowania wyrobów i usług oraz projektowania zmian w wyrobach i usługach.
- Wymagania odnośnie nadzoru nad podwykonawstwem i dostawami.
- Wymagania dotyczące produkcji i realizacji usługi.
- Wymagania odnośnie kontroli jakości i zwalniania produktów.
- Wymagania dotyczące postępowania z niezgodnościami rezultatów procesów produkcyjnych i realizacji usługi.
- Wymagania dotyczące monitorowania efektów działań i skuteczności systemu zarządzania jakością.
- Wymagane monitorowanie zadowolenia klientów.
- Wymagana analiza i ocena danych z monitorowania.
- Audyt wewnętrzny jakości.
- Przegląd zarządzania – wymagane dane wejściowe i wyjściowe.
- Wymagania w zakresie działań korekcyjnych i korygujących.
- Wymagania w zakresie ciągłego doskonalenia.
Trener
Eligiusz Myśliwy
Certyfikowany Audytor Wewnętrzny (CIA – Certified Internal Auditor), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Ekspert w dziedzinie Zarządzania Jakością, trener, konsultant i pełnomocnik ds. jakości, specjalista w zakresie zarządzania ciągłością działania.
Doświadczony trener i wykładowca realizujący szkolenia i doradztwo z zakresu systemów zarządzania jakością w organizacjach.
Prowadzi konsultacje i szkolenia w dziedzinie ochrony danych osobowych, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji. Planuje audyty wewnętrzne w organizacjach klientów oraz realizuje zadania audytowe. Wdraża i doskonali Systemy Zarządzania Jakością w samorządach lokalnych, prywatnych przedsiębiorstwach.
Wdrożył systemy zarządzania w ponad 1,5 tys.przedsiębiorstw. Przeszkolił ponad 3 tysiące osób.
Posiada 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu i doskonaleniu Systemów Zarządzania.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 20.04.2022r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - cz.I | 27.04.2022r. | 09:00 - 12:00 | 03:00 |
Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - cz.II | 27.04.2022r. | 12:30 - 15:30 | 03:00 |
Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - cz.III | 28.04.2022r. | 09:00 - 12:00 | 03:00 |
Wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - cz.IV | 28.04.2022r. | 12:30 - 15:30 | 03:00 |