Grupa docelowa
Szkolenie „Planowanie i organizacja pracy własnej i w zespole” przygotowuje do badania potrzeb klienta i tworzenia z nimi stałych relacji, dzięki poznaniu czym jest marketing relacji, jak od podstaw tworzyć relacje z klientami, dlaczego lojalny klient to podstawa sukcesu firmy, najważniejszych aspektów w obsłudze klienta, znaczenia indywidualizacji potrzeb klienta, sposobów radzenia sobie z trudnym klientem, narzędzi pomocnych w utrzymywaniu relacji, co łączy a co dzieli sprzedaż i marketing relacji, korzyści z budowania trwałych relacji z klientami.
Cel szkolenia
Szkolenie „Planowanie i organizacja pracy własnej i w zespole” przygotowuje do efektywnego planowania i organizowania pracy własnej i zespołu, w tym definiowania problemu, tworzenia pomysłów i przedstawiania znaczenia testowania, dzięki poznaniu priorytetów w podziale na sprawy ważne i pilne, matrycy eisenhowera, prawa Parkinsowa, faz generowania pomysłów, znaczenia prototypowania, jako efektu współpracy zespołu oraz metodologii Design Thinking.
Program szkolenia
- Priorytety – sprawy ważne i pilne (matryca eisenhowera).
- Prawo Parkinsowa w zarządzaniu czasem w pracy.
- Wprowadzenie do metodologii Desing Thinking.
- Empatyzacja w Design Thinking.
- Definiowanie problemu.
- Faza generowania pomysłów.
- Prototypowanie jako efekt współpracy zespołu.
- Testowanie jako ostatnia faza planowania nowego rozwiązania.
Trener
PAWEŁ WĘGIER
W 2020 roku ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Zdając egzamin końcowy uzyskał certyfikat Trenera Mentalnego.
Szkoleniami z zakresu zdrowia mentalnego, zdrowia psychicznego zajmuje się od 2015 roku.
Od tego czasu prowadził szkolenia i webinary dla największych firm w Polsce m.in. dla Orange Polska S.A.
Posiada bogate doświadczenie managerskie, co pokazało mu jasno, że zdrowie mentalne pracowników bardzo mocno przekłada się na wyniki i kondycję przedsiębiorstwa.
Prowadzi zarówno szkolenia, warsztaty jak i sesje indywidualne dla dorosłych jak i współpracuje na stałe ze szkołami, gdzie ma okazję pracować z dziećmi.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 16.02.2023r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Priorytety – sprawy ważne i pilne (matryca eisenhowera). | 23.02.2023r. | 08:00 - 10:00 | 02:00 |
Prawo Parkinsowa w zarządzaniu czasem w pracy. | 23.02.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Wprowadzenie do metodologii Desing Thinking. | 23.02.2023r. | 11:15 - 13:15 | 02:00 |
Empatyzacja w Design Thinking. | 23.02.2023r. | 13:30 - 16:00 | 02:30 |
Definiowanie problemu. | 24.02.2023r. | 08:00 - 10:00 | 02:00 |
Faza generowania pomysłów. | 24.02.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Prototypowanie jako efekt współpracy zespołu. | 24.02.2023r. | 11:15 - 13:15 | 02:00 |
Testowanie jako ostatnia faza planowania nowego rozwiązania. | 24.02.2023r. | 13:30 - 16:00 | 02:30 |