Grupa docelowa
Szkolenie „Facebook i Instagram w biznesie” adresowane jest do osób, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych, przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku i Instagramie, pracowników agencji reklamowych i osób, które świadczą usługi związane z marketingiem na FB & IG dla swoich klientów, twórców budujących swoją markę osobistą za pomocą social mediów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia.
Cel szkolenia
Szkolenie „Facebook i Instagram w biznesie” przygotowuje do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych oraz skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie, publikowania ciekawszych treści, lepiej dostosowanych do celów, które chce się osiągnąć, zwiększenia zasięgów, zaangażowania i liczby obserwujących na obu serwisach, skuteczniej sprzedaży, pozyskiwania kontaktów biznesowych, uczestników wydarzeń oraz docierania z informacją o działalności do osób, które faktycznie są nią zainteresowane.
Program szkolenia
1.Przygotowanie kont firmowych na Facebooku i Instagramie od strony technicznej:
– Najważniejsze ustawienia
– Bezpieczeństwo
– Menadżer Firmy
– Synchronizacja kont
– Piksel Facebooka
– Grupy OdbiorcóW
2.Spójny wizerunek marki w social mediach:
– Perfekcyjne bio
– Informacje o firmie
– Paleta kolorów marki
– Grafiki firmowe
3.Facebook i Instagram jako narzędzie sprzedażowe:
– Dane statystyczne
– Sklep na Facebooku i Instagramie
– Lejek sprzedażowy
– Ścieżka zakupowa klienta w social mediach
4.Content, który sprzedaje – jak zaplanować kalendarze contentowe:
– Co lubi algorytm?
– Jak tworzyć treści do postów?
– Jak planować kalendarze publikacji?
5.Narzędzia przydatne w prowadzeniu social mediów
6.Jak rozwijać konta w social mediach – promocja płatna i organiczna
– Czy można rozwijać konto bez płatnych reklam?
– Sposoby na organiczną promocją konta
Trener
JOLANTA DRĄSZCZ
Od 2015 roku wspieram przedsiębiorców w zakresie tworzenia strategii rozwoju firm i strategii marketingowych. Komunikacja marek i branding to główne obszary moich zainteresowań. Moim klientom pomagam zapanować nad chaosem działań i promocji online, projektując oparte na wartościach osobowości marek i ich spójną komunikację w sieci.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym studiowałam Komunikację wizerunkową ze specjalizacją branding. Wiedzę teoretyczną od samego początku wykorzystywałam w praktyce. Miałam możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego zarówno podczas tworzenia wizerunku firm w internecie, ich stron www, sklepów internetowych, jak również w obszarze działalności offline. Aktualnie większość moich klientów to osoby prowadzące jednoosobową działalność, promujące ją za pomocą marki osobistej.
Uczę moich klientów, jak opowiadać o swojej ofercie. Pomagam im znaleźć wyróżnik marki i wybrać niszę – wszystko po to, aby tworzyli treści skierowane do właściwej grupy docelowej. Zidentyfikowanie punktów styku klienta z marką to kolejny ważny proces naszej współpracy, bo pozwala zaprojektować ścieżkę zakupową klientów i przygotować materiały do każdego z punktu. Nie mniej istotny jest etap projektowania kalendarzy contentowych, dzięki którym publikacje w social mediach zaplanowane są strategicznie – to sprawia, że moi klienci nie tylko uczą się tworzyć treści, które sprzedają, ale minimalizują czas poświęcony na pracę w social mediach.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 28.01.2023r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Przygotowanie kont firmowych na Facebooku i Instagramie od strony technicznej. | 04.02.2023r. | 09:00 - 10:45 | 01:45 |
Spójny wizerunek marki w social mediach. | 04.02.2023r. | 11:00 - 12:45 | 01:45 |
Facebook i Instagram jako narzędzie sprzedażowe. | 04.02.2023r. | 13:00 - 15:00 | 02:00 |
Content, który sprzedaje - jak zaplanować kalendarze contentowe. | 05.02.2023r. | 09:00 - 10:45 | 01:45 |
Narzędzia przydatne w prowadzeniu social mediów. | 05.02.2023r. | 11:00 - 12:45 | 01:45 |
Jak rozwijać konta w social mediach - promocja płatna i organiczna. | 05.02.2023r. | 13:00 - 15:00 | 02:00 |