Grupa docelowa
Szkolenie „Budowanie przestrzeni feedback`u w zespole” adresowane jest do kadry zarządzającej, menedżerów wyższego i średniego szczebla, właścicieli firm, liderów zespołów, menadżerów projektów, koordynatorów ze zróżnicowanym doświadczeniem w kierowaniu zespołami pracowniczymi, pracowników firm a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką.
Cel szkolenia
Szkolenie „Budowanie przestrzeni feedback`u w zespole” przygotowuje do stosowania technik asertywnego udzielania informacji zwrotnej: pozytywnej oraz negatywnej, technik asertywnego reagowania na krytykę, zapobiegania konfliktom, dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji zwrotnych oraz wzrostu rozwoju osobistego, dzięki umiejętności przyjmowania i wykorzystania feedbacku.
Program szkolenia
- Cele udzielania informacji zwrotnej.
- Czego dotyczy informacja zwrotna, kiedy jej doświadczamy i jak odbieramy – badanie ogólnej postawy do udzielania feedbacku.
- Budowa konstruktywnej informacji zwrotnej zaufania – czy istnieje negatywny i pozytywny feedback?
- Model pełnej ekspresji – cztery poziomy udzielania informacji zwrotnej: fakty, myśli, uczucia, potrzeby.
- Korzyści udzielania bieżącej informacji zwrotnej.
- Zasady i dobre praktyki udzielania informacji zwrotnych.
- Postawa w sytuacji udzielania informacji zwrotnej.
- Przygotowanie do udzielenia informacji zwrotnej: czas, miejsce, przedmiot rozmowy, przygotowanie psychologiczne.
- Budowanie postawy asertywnej – filary asertywności: otwartość, szczerość, szacunek, odwaga, empatia.
- Opinia zamiast oceny – jakie są różnice w wyrazie słownym, jakie wywołują odczucia u odbiorcy.
- Postawa nastawiona na poszukiwanie wspólnych rozwiązań – jak myśleć, co mówić by przekazać feedback i osiągnąć pożądany efekt.
- Formy udzielania informacji zwrotnej.
- Pochwała – jak ją wyrazić by nie była odebrana jako manipulacja.
- Różnica między krytyką a konstruktywną informacją zwrotną.
- Radzenie sobie z reakcją innych na odbiór informacji zwrotnej: opór, płacz.
- Asertywne reagowanie w sytuacji: słusznej i niesłusznej krytyki, krytyki wyrażonej krzykiem i w formie aluzji.
- Coachingowy model informacji zwrotnej – wobec kogo może być zastosowany?
Trener
MARTA JURKOWSKA
Absolwentka projektu badawczo – innowacyjnego skierowanego do przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność badawczo-rozwojową przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w partnerstwie z Instytutem Podstawowych Problemów Techniki PAN – Centrum Projektów Badawczych Unii Europejskiej (CPB UE).
Magister zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka m.in. psychologii zarządzania oraz studiów podyplomowych z zakresu Trenera Biznesu (WSB Wrocław). Obecnie, studentka SWPS na kierunku magisterskim z zakresu psychologii (specjalność: kliniczna).
Certyfikowany Trener narzędzia MTQ48 badającego odporność psychiczną.
Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w pracy zawodowej podczas której była odpowiedzialna m.in. za szkolenia trenerów i kadry menedżerskiej jednej z największych sieci hoteli w Polsce, innych korporacjach oraz w mniejszych, prężnie działających firmach.
Pracuje na co dzień z kadrą menedżerską i zespołami pracowników w ramach działań personalnych oraz kompetencji osobistych.
Prowadziła zajęcia ze studentami I-V roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz jako trener kadry dydaktyczno-naukowej na Politechnice Łódzkiej.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 16.10.2023r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Cele udzielania informacji zwrotnej. | 23.10.2023r. | 08:00 - 08:30 | 00:30 |
Czego dotyczy informacja zwrotna, kiedy jej doświadczamy i jak odbieramy – badanie ogólnej postawy do udzielania feedbacku. | 23.10.2023r. | 08:30 - 09:00 | 00:30 |
Budowa konstruktywnej informacji zwrotnej zaufania – czy istnieje negatywny i pozytywny feedback? | 23.10.2023r. | 09:00 - 09:30 | 00:30 |
Model pełnej ekspresji – cztery poziomy udzielania informacji zwrotnej: fakty, myśli, uczucia, potrzeby. | 23.10.2023r. | 09:30 - 10:00 | 00:30 |
Korzyści udzielania bieżącej informacji zwrotnej. | 23.10.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Zasady i dobre praktyki udzielania informacji zwrotnych. | 23.10.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Postawa w sytuacji udzielania informacji zwrotnej. | 23.10.2023r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Przygotowanie do udzielenia informacji zwrotnej: czas, miejsce, przedmiot rozmowy, przygotowanie psychologiczne. | 23.10.2023r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Budowanie postawy asertywnej – filary asertywności: otwartość, szczerość, szacunek, odwaga, empatia. | 23.10.2023r. | 14:30 - 16:00 | 01:30 |
Opinia zamiast oceny – jakie są różnice w wyrazie słownym, jakie wywołują odczucia u odbiorcy. | 24.10.2023r. | 08:00 - 09:00 | 01:00 |
Postawa nastawiona na poszukiwanie wspólnych rozwiązań – jak myśleć, co mówić by przekazać feedback i osiągnąć pożądany efekt. | 24.10.2023r. | 09:00 - 10:00 | 01:00 |
Formy udzielania informacji zwrotnej. | 24.10.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Pochwała – jak ją wyrazić by nie była odebrana jako manipulacja. | 24.10.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Różnica między krytyką a konstruktywną informacją zwrotną. | 24.10.2023r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Radzenie sobie z reakcją innych na odbiór informacji zwrotnej: opór, płacz. | 24.10.2023r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Asertywne reagowanie w sytuacji: słusznej i niesłusznej krytyki, krytyki wyrażonej krzykiem i w formie aluzji. | 24.10.2023r. | 14:30 - 15:30 | 01:00 |
Coachingowy model informacji zwrotnej – wobec kogo może być zastosowany? | 24.10.2023r. | 15:30 - 16:00 | 00:30 |