Grupa docelowa
Szkolenie „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem” adresowane jest do kadry zarządzającej, menedżerów wyższego i średniego szczebla, właścicieli firm, liderów zespołów, menadżerów projektów, koordynatorów ze zróżnicowanym doświadczeniem w kierowaniu zespołami pracowniczymi, pracowników firm a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką.
Cel szkolenia
Szkolenie „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem” przygotowuje do badania potrzeb klienta i tworzenia z nimi stałych relacji, dzięki poznaniu czym jest marketing relacji, jak od podstaw tworzyć relacje z klientami, dlaczego lojalny klient to podstawa sukcesu firmy, najważniejszych aspektów w obsłudze klienta, znaczenia indywidualizacji potrzeb klienta, sposobów radzenia sobie z trudnym klientem, narzędzi pomocnych w utrzymywaniu relacji, co łączy a co dzieli sprzedaż i marketing relacji, korzyści z budowania trwałych relacji z klientami.
Program szkolenia
- Marketing relacji – czym jest?
- Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami?
- Lojalny klient podstawą sukcesu firmy.
- Najważniejsze aspekty w obsłudze klienta.
- Badanie potrzeb klienta.
- Indywidualizacja potrzeb klienta.
- Trudny klient: sposoby radzenia.
- Tworzenie stałej relacji.
- Narzędzia pomocne w utrzymywaniu relacji.
- Sprzedaż a marketing relacji – co je łączy a co dzieli?
- Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami.
Trener
MARTA JURKOWSKA
Absolwentka projektu badawczo – innowacyjnego skierowanego do przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność badawczo-rozwojową przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w partnerstwie z Instytutem Podstawowych Problemów Techniki PAN – Centrum Projektów Badawczych Unii Europejskiej (CPB UE).
Magister zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka m.in. psychologii zarządzania oraz studiów podyplomowych z zakresu Trenera Biznesu (WSB Wrocław). Obecnie, studentka SWPS na kierunku magisterskim z zakresu psychologii (specjalność: kliniczna).
Certyfikowany Trener narzędzia MTQ48 badającego odporność psychiczną.
Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w pracy zawodowej podczas której była odpowiedzialna m.in. za szkolenia trenerów i kadry menedżerskiej jednej z największych sieci hoteli w Polsce, innych korporacjach oraz w mniejszych, prężnie działających firmach.
Pracuje na co dzień z kadrą menedżerską i zespołami pracowników w ramach działań personalnych oraz kompetencji osobistych.
Prowadziła zajęcia ze studentami I-V roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz jako trener kadry dydaktyczno-naukowej na Politechnice Łódzkiej.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 06.02.2023r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Marketing relacji – czym jest? | 13.02.2023r. | 08:00 - 10:00 | 02:00 |
Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami? | 13.02.2023r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Lojalny klient podstawą sukcesu firmy. | 13.02.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Najważniejsze aspekty w obsłudze klienta. | 13.02.2023r. | 12:15 - 14:15 | 02:00 |
Badanie potrzeb klienta. | 13.02.2023r. | 14:30 - 16:00 | 01:30 |
Indywidualizacja potrzeb klienta. | 14.02.2023r. | 08:00 - 09:00 | 01:00 |
Trudny klient: sposoby radzenia. | 14.02.2023r. | 09:00 - 11:00 | 02:00 |
Tworzenie stałej relacji. | 14.02.2023r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Narzędzia pomocne w utrzymywaniu relacji. | 14.02.2023r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Sprzedaż a marketing relacji – co je łączy a co dzieli? | 14.02.2023r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami. | 14.02.2023r. | 14:30 - 16:00 | 01:30 |