Grupa docelowa
Szkolenie „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biura rachunkowego ” adresowane jest do pracowników, którzy zatrudnieni są na stanowiskach rachunkowo-księgowych, kadrowo-płacowych i administracyjnych w biurach rachunkowych.
Cel szkolenia
Szkolenie „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biura rachunkowego” przygotowuje do budowania trwałych relacji z klientami przy pomocy odpowiednich narzędzi, które w konsekwencji umożliwią także poznanie indywidualnych potrzeb klienta, co w efekcie pozwoli na posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z klientami i wykazaniem się profesjonalizmem na każdym etapie współpracy.
Program szkolenia
- Marketing relacji – czym jest?
- Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami?
- Lojalny klient podstawą sukcesu firmy.
- Najważniejsze aspekty w obsłudze klienta.
- Badanie potrzeb klienta.
- Indywidualizacja potrzeb klienta.
- Trudny klient: sposoby radzenia.
- Tworzenie stałej relacji.
- Narzędzia pomocne w utrzymywaniu relacji.
- Sprzedaż a marketing relacji – co je łączy a co dzieli?
- Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami.
Trener
MAŁGORZATA BEDNARZ
Jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.
Podczas warsztatów wykorzystuje ogromną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów, zdobywaną na stanowiskach kierowniczych.
Zaprasza do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkoli w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.
Chętnie pracuje z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.
Jako moderator procesów Design Thinking tworzy skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.
Współpracuje z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzi warsztaty dla managerów i właścicieli firm, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziła warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.
Informacje organizacyjne
Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.
Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”
Uczestnicy otrzymają certyfikat, potwierdzający, że ukończyli szkolenie.
Rekrutacja na szkolenie trwa do dnia 19.07.2022r.
Harmonogram szkolenia
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji | Godziny | Liczba godzin |
---|---|---|---|
Marketing relacji – czym jest? | 26.07.2022r. | 08:30 - 10:00 | 01:30 |
Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami? | 26.07.2022r. | 10:00 - 11:00 | 01:00 |
Lojalny klient podstawą sukcesu firmy. | 26.07.2022r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Najważniejsze aspekty w obsłudze klienta. | 26.07.2022r. | 12:15 - 14:15 | 02:00 |
Badanie potrzeb klienta. | 26.07.2022r. | 14:30 - 15:30 | 01:00 |
Indywidualizacja potrzeb klienta. | 27.07.2022r. | 08:30 - 09:00 | 00:30 |
Trudny klient: sposoby radzenia. | 27.07.2022r. | 09:00 - 11:00 | 02:00 |
Tworzenie stałej relacji. | 27.07.2022r. | 11:15 - 12:15 | 01:00 |
Narzędzia pomocne w utrzymywaniu relacji. | 27.07.2022r. | 12:15 - 13:15 | 01:00 |
Sprzedaż a marketing relacji – co je łączy a co dzieli? | 27.07.2022r. | 13:15 - 14:15 | 01:00 |
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami. | 27.07.2022r. | 14:30 - 15:30 | 01:00 |