+(48) 518 925 841

godz. otwarcia: pon - pt: 8:00 – 16:00

Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie

PROGRAM USŁUGI:

  1. Facebook dla biznesu – skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.
  2. Konfiguracja fanpage’a – zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle, sekcja informacje, niestandardowy adres URL fanpage’a, przycisk z wezwaniem do działania.
  3. Przegląd ustawień – najważniejsze ustawienia z sekcji ogólne, ustawienia wiadomości i szybkich odpowiedzi, pozostałe ustawienia.
  4. Budowanie bazy fanów – zapraszanie znajomych z profilu osobistego, wysyłanie zaproszeń do kontaktów z poczty e-mail, instalacja przycisków i pluginów na stronie, płatna promocja na stronie.
  5. Tworzenie i publikowanie wpisów – typy wpisów, zasięg wpisów a algorytm Edge Rank, aspekty techniczne, przykłady skutecznych wpisów, wpisy z linkami, kiedy i ile publikować – ustalanie harmonogramu, dobór i tworzenie grafik do postów, dodawanie wielu zdjęć, tworzenie albumów, wpisy wideo, edycja i organizacja wpisów, planowanie i kierowanie wpisów, wydarzenia – specjalny typ wpisów, zwiększenie zasięgu wpisów – płatna promocja.
  6. Zagadnienia dodatkowe – komentarze, recenzje, zarządzenia sekcjami, przydatne narzędzia do zarządzania, wyszukiwarka.
  7. Obsługa klienta na Facebook’u – zasady obsługi klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki, Messenger jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi.
  8. Fanpage i jego statystyki – ogólny raport skuteczności, statystyki polubień, raport zasięgów, raport skuteczności wpisów, skąd dociera ruch na fanpage, raport wpisów wideo, dlaczego nie warto kupować fanów.
  9. Facebook Ads – reklama w praktyce – wprowadzenie, zalety reklamy na Facebook’u, formaty reklam a cele kampanii reklamowych, metody kierowania reklamy do określonych grup odbiorców,
  10. Konfiguracja konta i najważniejsze ustawienie Menadżera Reklam – struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy.
  11. Metody promocji – zdybywanie fanów i promowanie fanpege’u, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów, promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki, promowanie wydarzenia, reklama wideo, zwiększenie sprzedaży – konwersje w witrynie.
  12. Skuteczna kampania – cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.
  13. Tworzenie reklamy – dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia.
  14. Analiza i optymalizacja reklamy – analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.
  15. Najlepsze praktyki – tworzenie skutecznych reklam, najważniejsze zasady reklamowe na Facebooku’u.
  16. Raporty – dostosowanie kolumn w raportach, tworzenie przykładowego raportu, zapisywanie, planowanie, udostępnianie i eksportowanie raportów, wykorzystywanie filtrów w raportach.
  17. Piksel Facebook’a – czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji.
  18. Idealna grupa odbiorców – zapisywanie standardowej grupy odbiorców, tworzenie grupy niestandardowych odbiorców, listy klientów, tworzenie grupy niestandardowych odbiorców odwiedzających witrynę, tworzenie grupy podobnych odbiorców, statystyki grup odbiorców, profile klientów.

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Status

Cena

Link

10.10.2021-17.10.2021

Warszawa, Centrum Kongresowe

zapisy zamknięte

100

10.10.2021-17.10.2021

Warszawa, Centrum Kongresowe

zapisy zamknięte

100