godz. otwarcia: pon - pt: 8:00 – 16:00
09 maja 2019
Termin: 08.06.2019
Miejsce: Kraków
Cena brutto: 639,60 zł
Liczba godzin: 8
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie podzielone jest na dwa części: Komunikacja międzykulturowa i międzynarodowe negocjacje biznesowe. W pierwszej części przedstawiona będzie teoria kultury interpretowana z perspektywy chińskich i zachodnich pracowników nauki. Druga część będzie obejmowała model oraz bariery komunikacji międzykulturowej z naciskiem umiejętności i stosowane strategie podczas negocjacji. Dodatkowo wyjaśnione zostaną cechy obecnego rynku chińskiego z bardziej szczegółową analizą strategii marketingowych.
Grupa docelowa
Efekty szkolenia
Uczestnik po szkoleniu:
Ramowy program usługi
CZĘŚĆ PIERWSZA: Komunikacja międzykulturowa
Pojęcie kultury w różnych ujęciach
Charakterystyka kultury chińskiej
Bariery w komunikacji międzykulturowej
Umiejętności i strategie komunikacji międzykulturowej
CZĘŚĆ DRUGA: Międzynarodowe negocjacje biznesowe i przegląd rynku chińskiego
Skrótowa teoria międzynarodowych negocjacji biznesowych
Zasady międzynarodowych negocjacji biznesowych
Jak radzić sobie na rynku chińskim
Strategie marketingowe
Dodatkowe informacje
1 godzina szkolenia trwa 45 min. Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim. Wykład prowadzony w języku chińskim będzie tłumaczony na język polski. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.
Harmonogram szkolenia
08.06.2019
Pojęcie kultury w różnych ujęciach /8:00 – 8:45
Charakterystyka kultury chińskiej /8:45 – 9:30
Bariery w komunikacji międzykulturowej /9:30 – 10:15
Umiejętności i strategie komunikacji międzykulturowej /10:15 – 11:00
Skrótowa teoria międzynarodowych negocjacji biznesowych /11:30 – 12:15
Zasady międzynarodowych negocjacji biznesowych /12:15 – 13:00
Jak radzić sobie na rynku chińskim? /13:00 – 13:45
Strategie marketingowe /13:45 – 14:30
Osoby prowadzące szkolenie
Zhang Ming – Wykładowca akademicki. Zajmuje się chińską kulturą oraz komunikacją międzykulturową. Specjalizuje się również w negocjacjach biznesowych, której obejmują bariery komunikacji międzykulturowej. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wykładów z zakresu komunikacji międzykulturowej oraz negocjacji biznesowych.