Systemy zarządzania:

ISO 9001

Tekst do uzupełnienia

Dowiedz się więcej

ISO 14001

Tekst do uzupełnienia

Dowiedz się więcej

ISO 17100

Tekst do uzupełnienia

ISO 20000

Tekst do uzupełnienia

ISO 22000

Tekst do uzupełnienia

ISO 22716

Tekst do uzupełnienia

ISO 27001

Tekst do uzupełnienia

Dowiedz się więcej

ISO 29990

Tekst do uzupełnienia

ISO 45001

Tekst do uzupełnienia

IATF 16494

Tekst do uzupełnienia

Dowiedz się więcej

FSSC

Tekst do uzupełnienia

BRC

Tekst do uzupełnienia

BRC

IFS

Szkolenia biznesowe:

Komunikacja Menedżerska

Zaawansowana komunikacja menedżerska z zastosowaniem narzędzi coachingowych,czyli jak wspierać odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników. Szkolenie dostarcza uczestnikom bogatego zestawu praktycznych narzędzi i sprawdzonych metod. To ułatwia intensywny rozwój potencjału lidera oraz ugruntowanie wiedzy i umiejętności.

Szkolenie z obsługi klienta

Przeznaczone jest dla wszystkich, którzy mają na co dzień kontakt z klientem, a więc budują wizerunek firmy.
Skupia się ono na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami czy trudnymi klientami.

Planowanie zadań i zarządzanie sobą w czasie. Komunikacja w zespole

Kluczem do skuteczności w zarządzaniu czasem jest praca nad sobą. Zarządzać, bowiem możemy sobą w czasie. Podczas warsztatu doskonalić będziemy szereg własnych umiejętności służących poprawie organizacji czasu pracy, wzmocnieniu własnej motywacji oraz zwiększeniu świadomości postawionych przed sobą celów zawodowych.

Podstawowe standardy obsługi klienta

Wszyscy wiemy, jaka powinna być obsługa klienta, problem zaczyna się w momencie, gdy przekładamy tę wiedzę na konkretne zachowania i codzienną pracę z klientem.
Nieocenioną pomocą w takiej sytuacji są standardy obsługi klienta o zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności, dzięki którym możemy być pewni, że nasza obsługa klienta jest solidna, uprzejma, profesjonalna, jednym słowem ma wszystkie cechy, których oczekuje klient.

Training on the job

On The Job Training jest metodą nastawioną na szybki efekt, ponieważ współpraca z trenerem polega na jak najcelniejszym zdiagnozowaniu powodów i obszarów trudności w zmianie, w rozwoju oraz na wspólnym znalezieniu rozwiązań możliwych do zastosowania przez uczestnika.

Wykorzystanie technik OCR i analizy treści w biznesie dla pracowników biura rachunkowego

Część teoretyczna zawiera przedstawienie technik i dostępnego oprogramowania OCR wraz z omówieniem przykładowych zastosowań. Część praktyczna skupia się na ćwiczeniach, w trakcie których uczestnicy zdobywają umiejętność efektywnego wykorzystania wybranych narzędzi. Dobry OCR znacznie przyspiesza codzienną pracę z plikami nieedytowalnymi (faks, skan, zablokowane pdfy, ilustracje) i eliminuje konieczność żmudnego przepisywania tekstu, co jest niezbędne tak do procesu tłumaczenia, jak i do samej analizy rozliczeniowej.

Wystąpienia publiczne

Sprawimy, że przykujesz uwagę słuchaczy od samego początku wystąpienia. Pobudzisz ich zainteresowanie, zachwycisz i pozostaniesz na długo w pamięci. Będziesz swobodny i pewny siebie.Zbudujesz autorytet, wiarygodność i profesjonalny wizerunek. Damy Ci wiarę w Twój sukces i pomożemy budować poczucie własnej wartości. Twoja autoprezentacja będzie powodem do dumy dla Ciebie i Twojej Firmy.

Zaawansowana komunikacja sprzedażowa

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

Zarządzanie czasem w projektach IT według metodologii Scrum Agile

W trakcie szkolenia tej poznasz jedną z najpopularniejszych metodyk – Scrum. Dowiesz się, jakie role definiuje Scrum i jaki jest zakres obowiązków wszystkich osób związanych z projektem. Nauczysz się tworzyć wizję produktu, pracować z jego rejestrem oraz planować wydanie. Kluczowym pojęciem w Scrumie jest sprint. Poznaj jego specyfikę, zasady prowadzenia oraz techniki kontrolowania postępów prac. Koniecznie zwróć uwagę na najczęściej popełniane błędy. Dostarcz produkt na czas, poczuj satysfakcję i odnieś sukces – to się opłaci!

Szkolenia informatyczne:

MS Office

Oferujemy szkolenia ze stosowanego powszechnie pakietu biurowego Microsoft Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Access), pakietu OpenOffice oraz programu MS Project, profilowane pod kątem zaawansowania uczestników.

Programowanie w języku JAVA

tekst do uzupełnienia

Programowanie w języku C#

tekst do uzupełnienia

Programowanie w języku C++

tekst do uzupełnienia

Grafika komputerowa

tekst do uzupełnienia

Kompleksowe wdrożenie RODO w Firmie

Rozporządzenie ogólne Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (dalej: RODO) nakłada na Firmy szereg obowiązków wynikających z przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji celów biznesowych.
Kompleksowe wdrożenie RODO w Firmie, to specjalistyczna usługa świadczona przez INFOX podmiotom prywatnym i publicznym.

Obejmuje pełne wdrożenie przepisów RODO w Firmie, poczynając od audytu wstępnego, identyfikacji procesów i zbiorów, przeprowadzeniu analizy ryzyka, oceny skutków dla ochrony danych (DPIA), opracowaniu dokumentacji, przeprowadzeniu szkoleń, a na audycie po wdrożeniowym kończąc.

Zapraszamy do współpracy!